pirmdiena, 2009. gada 6. jūlijs

Kad Buzz pārveršas par Flame

Interesantu pasākumu organizēja Jaffa Rīga direktors Arturs Mednis. Visi (~30 twitter aktīvākie lietotāji) domāja, ka tas ir kārtējais tweetup, bet nē... izrādās, ka tā ir IZZI preses (???), nē twitter lietotāju konference.. Tajā Arturs ar IZZI pārstāvi Sandu stāstīja, ka IZZI nemaz nav tik slikts operators.

Kāpēc bija nepieciešams rīkot šādu konferenci? IZZI bija ļoti lielas problēmas ar internetu. Problēma bija faktā, ka IZZI vadība nezināja par šo problēmu, un ar to nekas netika darīts veselus 3 mēnešus, kas kļuva par īstu pārbaudi klientu lojalitātei.

Tomēr, kāda saistība ar Twitter? Twitter kļuva par problēmu katalizatoru. Tieši Twitterī paradījas tādi profili, ka TwitterSucks un sākās tā sauktais Flame – niknuma vilnis. Vairāki desmiti aktīvākie Twitter lietotāji pauda savu sašutumu par IZZI interneta kvalitāti un kompānijas bezatbildīgo rīcību.

Tagad, pēc 3 mēnešiem, IZZI ir atlaidusi darbiniekus, kuri nebija pamanījuši problēmu, kā arī sarīkoja konferenci, kur mēģināja izveidot kontaktu ar Twitter lietotājiem.
Interesanta nianse – Jaffa Rīga organizēja šo konferenci, taču iepriekš neteica viesiem, ka koferencei būs komerciāls raksturs. Laimaz un citi twitter lietotāji pauda par to sašutumu. Pasākuma organizatori uzskata, ka viss ir pēc spēles noteikumiem, un tie, kuri gribēja zināt par notikuma tematiku, prasīja viņam to skaipā.

Kopumā pasākums likās interesants kā mēģinājums veidot face-to-face komunikāciju starp twitter lietotājiem un uzņēmumu.

Kādi varētu būt secinājumi?

Pirmais ir tas, ka Twitter (kā arī citas modernās komunikācijas ierīces) ir kļuvis ļoti svarīgs biznesa komunikācijā.

Otrais ir saistīts ar to, ka pielietot savu popularitāti e-vidē mārketinga nolūkiem var, bet paliek jautājums par to, uz cik ilgu laiku tās pietiks?

Trešais ir tas, ka ja kompānija proaktīvi neiesaistās komunikācijā sociālajos medijos, tas nenozīmē, ka citi par to nerunā un nevar ietekmēt tās reputāciju.




2 komentāri:

  1. Labs raksts. IZZI noteikti jāpateicās neapmierinātajiem klientiem, kas lietoja twitteri, lai pasutu savu neapmierinātību. Faktiski par to arī bija pasākums. Un tas ir labs piemērs citiem.

    AtbildētDzēst
  2. šodien pat nerimstas buzz par vakardienas gaitām. Labu brīdi domāju, ka tā twitter operatora vakance ir milzīgs izaicinājums. Teju vai gribētos, bet nervi tiktu sadragāti.

    Starp citu, redzot cik nervoza ir izzi valdes locekle, var domāt, ka viņa pārkapa dauz kam pāri, lai ierastos vietā, kur viņu servisu norej. Pasākums izdevies. Paldies LIPC par klātbūtni pasākumā!

    p.s. es pats gan atsacījos vienā dzīves vietā no izzi, apnika. Lattelecom lamāju agrāk, bet tagad tikai to labo, tikai labo.

    AtbildētDzēst

 
Add to Technorati Favorites

Powered by FeedBurner

My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.lipc.lv/wordpress/ and update your bookmarks.