Tele2 mārketinga direktors Jānis Spoģis uzsver, ka blogi ir svarīga mūsdienu mārketinga sastāvdaļa, tāpēc jauns Tele2 PR speciālists nodarbosies ar to, ka komunicēs ar patērētajiem e-vidē, kā arī atbildēs uz viņu jautājumiem sociālajos tiklos un blogos. Jānis arī uzsver, ka korporatīvais blogings jau ir kļuvis par mūsdienu mārketinga neatņēmamu sastāvdaļu.
Šodien Tele2 rīkoja apaļā galda diskusiju par publiskajiem iepirkumiem. Kompānijas vadītājs Petras Kirdeika nesaprot, kāpēc valsts atsākas no Tele2 piedāvājuma, kas paredzēja taupību 4 milj. LS apmēra.
Abonēt:
Ziņas komentāri (Atom)
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru