Eiropas Parlaments saprot, ka vēlētaji jau sen pamatīgi ir iesakņojušies internetā un šī ir vide, kurā ar viņiem vajadzētu komunicēt, diskutēt, pārliecināt un informēt. Esam pieraduši, ka vēlēšanu kampaņas ir garlacīgas, taču šis atslēgas vārds noteikti neder interneta auditorijai un šis vārds noteikti neder arī Eiropas Parlamenta pirmsvēlēšanu kampaņai.
Parlaments ne tikai ir izstrādājis saturīgu mājas lapu, saistītu ar vēlēšanām, bet arī izveidojis profilus myspace, facebook, youtube, kur notiek komunikācija ar lietotājiem.
Neierasti ir arī video rullīši ar ideju "nobalsot vienmēr ir laiks", kas jau ceļo pa e-vidi.
Tas vēlreiz liecina par to, ka nopietni uzņēmumi un organizācijas vairs nevar iztikt ar offline komunikāciju. Viņiem ir jāpielāgojas savu auditoriju dzīves veidam un komunikācijas paradumiem.
svētdiena, 2009. gada 17. maijs
Abonēt:
Ziņas komentāri (Atom)
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru