trešdiena, 2009. gada 24. jūnijs
E-Republika
Izcila spēle - sociālais tikls Erepublik ar ekonomiskas stratēģijas elementiem. Paši pagaidām nespelējam (nav laika), bet izklausas ļoti pievilcīgi...
otrdiena, 2009. gada 16. jūnijs
Wikipedia par Latviju
Wikipedijas sadaļa par Latviju krievu valodā tika atjaunota, iekļaujot jaunu sadaļu "Krīze Latvijā", "Veselības sistēmas sabrukums", "Defolta un devalvācijas draudi", "PVN paaugstināšana", "Bezdarba līmeņa kāpums" utt. Ir iespējams uzzināt daudz jauna par mūsu valsti.
Interesanti, ka krievu valodā par Latviju ir divreiz vairāk informācijas nekā angļu un latviešu valodās.
Interesanti, ka krievu valodā par Latviju ir divreiz vairāk informācijas nekā angļu un latviešu valodās.
Etiķetes:
image of Latvia,
Latvia,
Wikipedia
Vai ir iespējams izdzīvot ar minimalo algu?
Useram shushtreek ir ļoti interesants blogs-eksperiments ar to, ka bloga autors mēģina pārbaudīt, vai ir iespējams izdzīvot ar minimālo algu.
Blogā ir visi statistiskie eksperimenta dati, grafiki un tiek publicētas atskaites par katru nodzīvotu "minimālu" dienu.
Līdzīgu eksperimentu jau ir veicis laikraksta "Čas"žurālists Jevgenijs Orlovs.
LIPC sēkos šim eksperimentam, jo tam ir acīmredzama sociāla ievirze, kas mūs visnotaļ interesē.
Blogā ir visi statistiskie eksperimenta dati, grafiki un tiek publicētas atskaites par katru nodzīvotu "minimālu" dienu.
Līdzīgu eksperimentu jau ir veicis laikraksta "Čas"žurālists Jevgenijs Orlovs.
LIPC sēkos šim eksperimentam, jo tam ir acīmredzama sociāla ievirze, kas mūs visnotaļ interesē.
svētdiena, 2009. gada 14. jūnijs
Golden Hammer 2009 Winners
Rīgā ir noslēdzies 10. Starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer.
Uzvarētāji ir paziņoti!
Galvenā balva radošajās kategorijās Creativity Case tika piešķirta aģentūrai BBDO Moscow no Krievijas.
Galveno mediju kategorijas balvu Media folder saņēma Saatchi & Saatchi no Slovākijas.
Galvenā digitālo mediju balva Access Key tika piešķirta aģentūrai Gaumina no Lietuvas.
Jaunizveidoto nomināciju Network of the year sīvā cīņā izcīnīja aģentūru tīkls Saatchi & Saatchi, kurš tikai par dažiem punktiem apsteidza OMD tīklu.
Daži uzvarētāju klipi:
BBDO MOSCOW Snickers Squirrels
Hasan & Partners, The Way It Was Meant To Be. (Ilta Sanomat)
Uzvarētāji ir paziņoti!
Galvenā balva radošajās kategorijās Creativity Case tika piešķirta aģentūrai BBDO Moscow no Krievijas.
Galveno mediju kategorijas balvu Media folder saņēma Saatchi & Saatchi no Slovākijas.
Galvenā digitālo mediju balva Access Key tika piešķirta aģentūrai Gaumina no Lietuvas.
Jaunizveidoto nomināciju Network of the year sīvā cīņā izcīnīja aģentūru tīkls Saatchi & Saatchi, kurš tikai par dažiem punktiem apsteidza OMD tīklu.
Daži uzvarētāju klipi:
BBDO MOSCOW Snickers Squirrels
Hasan & Partners, The Way It Was Meant To Be. (Ilta Sanomat)
Etiķetes:
awards,
clips,
golden hammer 2009,
results
sestdiena, 2009. gada 13. jūnijs
Nothing special SPA edition
Vēl viens apliecinājums tam, ka ne katram ir dots būt par labu marketologu. Ja gribat izveidot video publicēšanai internetā, pasūtiet to interneta mārketinga profesionāļiem!
Pēc Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) pasūtījuma veidots video, kurā miljonāre Mairita Solima Latvijas tūristiem prezentē SPA iespējas Latvijā, izmaksāja vairāk kā 20 000 latu:
Pēc Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) pasūtījuma veidots video, kurā miljonāre Mairita Solima Latvijas tūristiem prezentē SPA iespējas Latvijā, izmaksāja vairāk kā 20 000 latu:
piektdiena, 2009. gada 12. jūnijs
NATO digitālā komunikācija
NATO izmanto modernās komunikācijas elementus, ievietojot YouTube 60. gadadienai veltītus video:
Etiķetes:
60 anniversary,
NATO,
video
ceturtdiena, 2009. gada 11. jūnijs
LIPC piedalās "Golden Hammer" semināros
LIPC pārstavji piedalījās Golden Hammer 2009 semināros, kur diskutēja par mūsdienīgu komunikāciju ar vairākiem ekspertiem. Starp LIPC sarunbiedriem bija Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents Andris Blaka
un Reklāmas aģentūras TBWA radošais direktors un vadītājs Diseldorfā Kai Roeffen
viņš parādīja vienu no vissmiekligākaiem reklāmas klipiem 2009' (pēc LIPC versijas ;)
Kampaņas The Great Schlep ideja bija panākt, lai ebreju mazbērni atbrauktu uz Floridu, un parliecinātu sāvus vecvecākus nobalsot par Obamu. Sounds Crazy, But It Worked...
un Reklāmas aģentūras TBWA radošais direktors un vadītājs Diseldorfā Kai Roeffen
viņš parādīja vienu no vissmiekligākaiem reklāmas klipiem 2009' (pēc LIPC versijas ;)
Kampaņas The Great Schlep ideja bija panākt, lai ebreju mazbērni atbrauktu uz Floridu, un parliecinātu sāvus vecvecākus nobalsot par Obamu. Sounds Crazy, But It Worked...
Etiķetes:
ads,
experts,
golden hammer 2009,
interview,
video
Abonēt:
Ziņas (Atom)