ceturtdiena, 2009. gada 11. jūnijs

LIPC piedalās "Golden Hammer" semināros

LIPC pārstavji piedalījās Golden Hammer 2009 semināros, kur diskutēja par mūsdienīgu komunikāciju ar vairākiem ekspertiem. Starp LIPC sarunbiedriem bija Latvijas Reklāmas asociācijas prezidents Andris Blaka



un Reklāmas aģentūras TBWA radošais direktors un vadītājs Diseldorfā Kai Roeffen



viņš parādīja vienu no vissmiekligākaiem reklāmas klipiem 2009' (pēc LIPC versijas ;)



Kampaņas The Great Schlep ideja bija panākt, lai ebreju mazbērni atbrauktu uz Floridu, un parliecinātu sāvus vecvecākus nobalsot par Obamu. Sounds Crazy, But It Worked...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

 
Add to Technorati Favorites

Powered by FeedBurner

My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.lipc.lv/wordpress/ and update your bookmarks.