ceturtdiena, 2009. gada 28. maijs

Profesors Dennis Wilcox par blogošanu

Šodien LIPC piedalījās konferencē "Komunikācijas vadība informācijas sabiedrībā", kuru rīkoja augstskola Turība. Konference tika runāts par pēdējām tendencēm komunikācijā, tājā starpā arī par blogiem.
LIPC nointervēja vienu no atzītākajiem sabiedrisko attiecību pasniedzējiem pasaulē Dr. phil. Denisu Vilkoksu (Dennis L. Wilcox) no Sanhosē Universitātes (ASV). Viņa populārākā grāmata Public Relations Strategies & Tactics izdota deviņas reizes un tiek uzskatīta par rokasgrāmatu sabiedriskās attiecībās. Bijis Public Relations Society of America valdes loceklis. Journal of Public Relations Research un Public Relations Review redkolēģijas biedrs. Eksperts krīzes komunikācijā, mediju attiecībās un korporatīvās sociālās atbildības jautājumos.



Pēc profesora Vilkoksa domām, pielietot interneta komunikāciju kā mārketinga līdzekli, nezinot tas būtību ir diletantisms. Pēc viņa domām, Austrumeiropā blogošana nav tik attīstīta, kā ASV, jo cilvēki ir vairāk noslēgti sevī un kultūras tradīcijas neļauj viņiem paust savas domas atklāti.

Pēc viņa informācijas, pasaulē pašlaik ir 112 miljonu blogu, un katru dienu piedzimst 120000 jaunu blogu. Youtube ir aptuveni 85 miljonu video failu, un vienā minūtē web vidē tiek ielādēts tik daudz video, kura noskatīšanai būtu nepieciešamas 20 stundas. Pasaulē ir 10 000 pastāvīgu podkastu, un 2012. gadā to klausītāju skaits sasniegs 70 miljonus cilvēku. 2010. gadā jau 70% no digitālās informācijas pasaulē tiks izstrādāta un izplatīta ar pašu patērētāju spēkiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

 
Add to Technorati Favorites

Powered by FeedBurner

My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.lipc.lv/wordpress/ and update your bookmarks.