Twitter auditorija lielākoties sastāv no cilvēkiem, kas ir vecāki par 25 gadiem, ziņo Participatory Marketing Network (PMN) pārstāvji. Tikai viens no pieciem jauniešiem vecumā no 18 līdz 25 gadiem raksta savu mikroblogu. Šī tendence tiek skaidrota ar to, ka jaunākā auditorija ar lielāku interesi komunicē sociālajos tīklos. Gandrīz 99% lietotāju ir akaunti sociālajos tīklos, 89% izvieto tajos savas bildes, 53% - spēles, 51% - dažādus izklaidējošus pielikumus, 31% - ziņas, 29% - laika prognozi. Savukārt Twitter interesē jauniešus lielākoties kā serviss, kas dod iespēju komunicēt ar draugiem un slavenībām.
ceturtdiena, 2009. gada 4. jūnijs
Abonēt:
Ziņas komentāri (Atom)
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru