trešdiena, 2009. gada 10. jūnijs

Lufthansa un Twitterpower

Šodien mēs satikāmies ar Lufthansa komunikācijas menedžeri Aage Dunhauptu, ar kuru parunājām par uzņēmuma korporatīvu kultūru un attieksmi pret korporatīvu blogošanu.



UPS! Atvainojamies, par video kvalitāti (izrādās, ka kameras baterija ir tukša)

otrdiena, 2009. gada 9. jūnijs

WEB 2.0 - The Machine is Us/ing Us

Piedāvājam ieskatīties digitālajā etnogrāfijā. Vēl viena interesanta versija par to, kā mainījās komunikācija WEB 2.0 laikmetā. Šis jau ir zinātnieka Maikla Veska (Michael Wesch, Kanasas State University) skatupunkts.

pirmdiena, 2009. gada 8. jūnijs

piektdiena, 2009. gada 5. jūnijs

Video par labdarības kampaņu "Taureņa efekts"

Vai Tu jau esi pievienojies labdarības kampaņai "Taureņa Efekts"?

Follow us on twitter =)

Sekojot modernājām tendencēm veidoja savu twitter. Lasiet mūsu domas arī tur...

https://twitter.com/LIPClv

ceturtdiena, 2009. gada 4. jūnijs

Jaunieši atrodami sociālajos tīklos, pieagušie - Twitterā

Twitter auditorija lielākoties sastāv no cilvēkiem, kas ir vecāki par 25 gadiem, ziņo Participatory Marketing Network (PMN) pārstāvji. Tikai viens no pieciem jauniešiem vecumā no 18 līdz 25 gadiem raksta savu mikroblogu. Šī tendence tiek skaidrota ar to, ka jaunākā auditorija ar lielāku interesi komunicē sociālajos tīklos. Gandrīz 99% lietotāju ir akaunti sociālajos tīklos, 89% izvieto tajos savas bildes, 53% - spēles, 51% - dažādus izklaidējošus pielikumus, 31% - ziņas, 29% - laika prognozi. Savukārt Twitter interesē jauniešus lielākoties kā serviss, kas dod iespēju komunicēt ar draugiem un slavenībām.

pirmdiena, 2009. gada 1. jūnijs

Kāda būs komunikācija 2020. gadā?

Neliels ieskats komunikācijas attīstības perspektīvā. Brīžiem ir vēlme uzvilkt kosmisko kostīmu no folijas, taču kopīgās tendences klips atspoguļo.

 
Add to Technorati Favorites

Powered by FeedBurner

My blog has moved! Redirecting...

You should be automatically redirected. If not, visit http://www.lipc.lv/wordpress/ and update your bookmarks.