Šodien mēs satikāmies ar Lufthansa komunikācijas menedžeri Aage Dunhauptu, ar kuru parunājām par uzņēmuma korporatīvu kultūru un attieksmi pret korporatīvu blogošanu.
UPS! Atvainojamies, par video kvalitāti (izrādās, ka kameras baterija ir tukša)
trešdiena, 2009. gada 10. jūnijs
otrdiena, 2009. gada 9. jūnijs
WEB 2.0 - The Machine is Us/ing Us
Piedāvājam ieskatīties digitālajā etnogrāfijā. Vēl viena interesanta versija par to, kā mainījās komunikācija WEB 2.0 laikmetā. Šis jau ir zinātnieka Maikla Veska (Michael Wesch, Kanasas State University) skatupunkts.
pirmdiena, 2009. gada 8. jūnijs
piektdiena, 2009. gada 5. jūnijs
Video par labdarības kampaņu "Taureņa efekts"
Vai Tu jau esi pievienojies labdarības kampaņai "Taureņa Efekts"?
Etiķetes:
Bufferfly effect,
Māris Kiseļovs,
Paļčevski,
taureņa efekts,
video
Follow us on twitter =)
Sekojot modernājām tendencēm veidoja savu twitter. Lasiet mūsu domas arī tur...
https://twitter.com/LIPClv
https://twitter.com/LIPClv
ceturtdiena, 2009. gada 4. jūnijs
Jaunieši atrodami sociālajos tīklos, pieagušie - Twitterā
Twitter auditorija lielākoties sastāv no cilvēkiem, kas ir vecāki par 25 gadiem, ziņo Participatory Marketing Network (PMN) pārstāvji. Tikai viens no pieciem jauniešiem vecumā no 18 līdz 25 gadiem raksta savu mikroblogu. Šī tendence tiek skaidrota ar to, ka jaunākā auditorija ar lielāku interesi komunicē sociālajos tīklos. Gandrīz 99% lietotāju ir akaunti sociālajos tīklos, 89% izvieto tajos savas bildes, 53% - spēles, 51% - dažādus izklaidējošus pielikumus, 31% - ziņas, 29% - laika prognozi. Savukārt Twitter interesē jauniešus lielākoties kā serviss, kas dod iespēju komunicēt ar draugiem un slavenībām.
Etiķetes:
auditorija,
mikroblogs,
twitter
pirmdiena, 2009. gada 1. jūnijs
Kāda būs komunikācija 2020. gadā?
Neliels ieskats komunikācijas attīstības perspektīvā. Brīžiem ir vēlme uzvilkt kosmisko kostīmu no folijas, taču kopīgās tendences klips atspoguļo.
Etiķetes:
future of communication,
komunikācijas nākotne
Abonēt:
Ziņas (Atom)